Jump to content
Clubplanet Nightlife Community

tampagoddess

Members
  • Content count

    29
  • Joined

  • Last visited

About tampagoddess

  • Rank
    New to the Board
  • Birthday 12/25/1978

Converted

  • Location
    Tampa Bay, FL
  • Interests
    trance, house, prog house, dancin, clubbin, having the best time always!!
  • Occupation
    closing agency, partying!!
  • Gender
    chik
  1. OMG Funk!!!!! I LOVE YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! but why are you giving them away for free? omg but thank you soo much. I knew someone going I was like damn Coldplay!!!!! I love youuuuuuuuuuuuuu <333333333333333333333
  2. Attn: birthday boy (funketeer)...

    I dont come on here very much either but, Happy Belated Birthday Funk, I hope you had a blast.
  3. A friend of mine needs help

    hahaha!!!
  4. A friend of mine needs help

    oh my god damon!!!! just you wait until we hang out again
  5. Reviews.....how was edgar last night?

    omg you're kidding?? Why did they cut him short? thats too bad, I would have been so annoyed as well manny. Did he know about it, or did they just out of the blue turn it off?
  6. The Darkness in my pants has arrived...

    LOL yo DA
  7. What Does Your Name Mean???

    Hi guys!!!! C - You definitely have a partier side in you, don't be shy to show it. O - You are very open-minded. L - Love is something you deeply believe in. L - Love is something you deeply believe in. E - You are a very exciting person. E - You are a very exciting person. N - You like to work, but you always want a break. haha
  8. danny howells sure does get around...gu#027 miami

    I was at this show, what a party that was, although his set was cut shorter than what he should have done
  9. I Just Got Banned From Cj

    :::sigh::: you boys..... and by the way, cp allows friggin huge sigs!!! and koky's sig omg LOL
  10. Ice... Web Page??

    I have never been to Ice. I will be going there though when I come visit Vegas for the first time on May 31, but I see that Glaude is not there that friday 6/3 ??
  11. I have an announcement to make!!!

    I want to be in SoBe
  12. I just got banned from TA!!! :)

    LOL i was just there this past saturday for Sander...i miss Blue though and seeing Eric spin. Maybe during the summer i'll come to Blue again. yeah and like liquidx said its the other mods from the other areas that made those decisions, not scott. Scott is seriously an awesome guy, and his gf is a sweetheart as well, there nothing wrong with making random threads about whatever....right funk? its all good though!! i'll be posting here more
  13. I just got banned from TA!!! :)

    im sorry you guys feel so much anger towards TA... and no I didnt just now join LOL
  14. Fuck Ultra, pacifiers, glowsticks, cheese and Vicks inhalers...

    hrmm I guess that includes me...it was my first Ultra..I loved the parts that I saw, Sander being the best part..next time i'll get there much earlier though
×