Jump to content
Clubplanet Nightlife Community
Sign in to follow this  
romy20

My experience with Adderall

Recommended Posts

Well last Sunday after I came home from SF, AND I was still kinda rolling, for some reason I decided to take an adderall.

I dont know dont ask I just did lol

So I take one. Blah blah blah, and hour goes by, and I feel nothing.

Sooooo, my thinking im being smart decides to take another one!

ok well Im fine, THEN ALL OF A SUDDEN OMGGG lol

i was jumping, I felt soooo alert, I couldnt stop moving wtf

But I felt so HAPPYYY lol

Then I talked to my friend and he said that he took adderall one time and I think kept him up for a day or 2 lol

So at night i was toooo awake to go to sleep so I just took a couple of perocets to calm me down and they worked nicely.

But I dont think that was a smart idea, cause the next day, I looked BEYOND cracked out.

My mom even made a comment about how I looked wtf

But it was a nice experience

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×