Jump to content
Clubplanet Nightlife Community
Sign in to follow this  
djbuster

sasha & digweed new residency in nyc?

Recommended Posts

anybody heard anything about digweed getting a new residency in nyc? any details on where or when this is happening? i've only heard sketchy details about all this.

i'm pissed, because i'm gonna miss him when he plays at nation, b/c i have to spin that night. (who the hell booked them to play on a sunday nite anyway??)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by shadygroovedc

Scott Henry. Again, Shady's Rule of Thumb number 1: Never trust anyone w/ two first names.

Well he couldn't get them for Friday cuz the company they got to handle their tour was trying to book them for NYC on Friday and Saturday. There's talk that there'll be no NYC gigs now, though, cuz they haven't found a venue.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i read somewhere that the oftenly mentioned "Glowbana" might open on that day and thats why they have been keeping the venue TBA. Since theoretically the owners of Twilo (RIP) are the samw as the ones of Glowbana, S&D decided not to spin anywhere else in the city until the owners of Twilo(RIP) got the venue and stuff ready for their new site...presumably Glowbana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I heard that Exit was going to close and re-open as Glowbana, since no one knows where the hell it is?????????

Does anyone else think that 'Glowbana' is the worst possible name for a club........it sounds so cheezy, like a hybrid glostik- banana?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A lot of us in NY are pretty sure that Glowbana is not for real... little rumors and cock teases that nothing's ever gonna come out of. That Exit thing is totally untrue though. As it is, Exit lost Sasha & Digweed as the result of a certain upper-level entity making an ass of himself, no names to be given... :blank:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by vixenfoxxy

As it is, Exit lost Sasha & Digweed as the result of a certain upper-level entity making an ass of himself, no names to be given... :blank:

haha, :laugh: yeah what is HE thinking? I personally think he needs to rethink :idea: the way he runs his business as previously discussed...but you know its not a shocker coming from the mgt at Exit...

CD

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by joeygk

Does anyone else think that 'Glowbana' is the worst possible name for a club........it sounds so cheezy, like a hybrid glostik- banana?

Oh good! I'm not the only one that thinks this way. The name is soooo bad! Has anyone checked out the website? - http://www.glowbana.com/ its kind of creepy! LOL!

*gina*

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by chynado11

haha, :laugh: yeah what is HE thinking? I personally think he needs to rethink :idea: the way he runs his business as previously discussed...but you know its not a shocker coming from the mgt at Exit...

CD

hey-no fair!!! i want to know the story!! what happened?:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×