Jump to content
Clubplanet Nightlife Community
Sign in to follow this  
rdancer

There is nothing like.......

Recommended Posts

Originally posted by trancerxn112

yep... i was there was a pussy big enough i could sleep in id wake up and box with the clit for a bit then go back to sleep...

LOL i dunno if I would go that far

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by trancerxn112

It'll be the next slide in Hurrican Harbor... i need help with a name though... you climb three stories to the "Cervix" get on a one seater tube and go straight down a pink tunnel and all the way at the end you get launched back up!

AHAHAHAAHAHAH WTF you got too mucht time on your hands

Share this post


Link to post
Share on other sites

Just you guys wait and see... im gonna sell my idea to hurricane harbor and they will love it... i mean on every ride i go on i feel like a piece of shit getting flushed... now they will have a ride that'll make me feel like something more... useful!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×