Sign in to follow this  
Followers 0
bluegirl

Damn Cum Got In My Eye!!!!!!!!!!!!!!

13 posts in this topic

One of my friends told md a funny story about once when his girl was riding him, he waited til the last second to get her off of him so that he could cum... well... his dick snapped back and cum flew into his own eye. That really made me laugh :laugh: :laugh: :laugh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by jimk29

One of my friends told md a funny story about once when his girl was riding him, he waited til the last second to get her off of him so that he could cum... well... his dick snapped back and cum flew into his own eye. That really made me laugh :laugh: :laugh: :laugh:

haha

omg that is too funny

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, so no one is going to believe this, but i swear it's all true...

I'm fucking my girlfriend at the time. We weren't using protection because she was on the pill and we were each others firsts. So, I pull out to cum on her tummy, as had become the norm, but it starts shooting a lot harder than usual. she sees it coming for her face, and turns her head to the side, so it hits her cheek...but my swimmers journey is not over yet...it ricochets off her cheek and lands on the lampshade on the end table...she starts laughing, and the next shot lands right on her lips, so now i start laughing and finish cumming on her belly. I'm lmao remembering that...god it was so long ago...hahahahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

i was getting a blow job from my girlfriend in high school.......she usually swallowed but this one time i guess i came more than usual, or it hit her the wrong way because after my first blast she let go of my dick, it flung backward and i shot myself on the shoulder and cheek...it was pretty funny:D

BG

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok ok i have a cum-goes-awry story too. i was giving my guy at the time some oral pleasure and he told me to stop cause he was gonna bust so i move away but at like the last second.... annnnd instead of hitting me, everything flung back and got him on his chest, chin and face. omg i couldn't stop laughing. lol we stuck to letting me swallow after that.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by jimk29

One of my friends told md a funny story about once when his girl was riding him, he waited til the last second to get her off of him so that he could cum... well... his dick snapped back and cum flew into his own eye. That really made me laugh :laugh: :laugh: :laugh:

:laugh: :laugh: :laugh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0